domingo, 13 de novembro de 2016

Este sábado temos o derradeiro Círculo Poético Aberto!


Para participar neste acto, xa temos a confirmación de asistencia dos seguintes artistas: Manuel Blanco, Alexandre Insua, Iria Bragado, Manoel Bonabal, Dores Asorei, Manolo Pipas, Davide González Lorenzo ...



Finalmente CONCHA ROUSIA, por motivos laborais non pode estar connosco o sábado, presentando o seu libro. Deixo aquí a nota da autora: 

"Queridos amigos e amigas, por motivos profissionais tenho que desconvocar a apresentação que estava programada para o dia 19 em Vigo no Uff Negra Sombra, dentro do encontro do Círculo Poético; sinto ter que cancelar um evento ao que com tanta alegria queria assistir, Mas um compromisso anterior veio ter o capricho de cair nessa mesma data. Vigo terá que me saber perdoar e esperar a dezembro. Abraços a todos e todas e desejo uma belíssima jornada, enviarei um poema falado para vós "Tempo de se render não".



Teremos a presentación do nº 10
da revista Elipse de CÍRCULO EDIÇÕES:  https://circuloedicoes.blogspot.com.es/


O Círculo Poético Aberto comezou a súa andaina no 2010 ( xa nos confirmou a súa asistencia Enrique Leirachá, a persoa que estivo connosco nos inicios desta camiñada).
Agora chegou o momento da despedida. Este acto foi posíbel grazas á participación de tod@s @s artistas  que decidiron estar ao noso carón en cada Círculo. O noso agradecemento a tod@s polo enorme  apoio!

Penúltimo Acto:
Rosa Martínez (rosanegra) e Cruz Martínez


2 comentários:

  1. Queridos amigos e amigas, por motivos profissionais tenho que desconvocar a apresentação que estava programada para o dia 19 em Vigo no Uff Negra Sombra, dentro do encontro do Círculo Poético; sinto ter que cancelar um evento ao que com tanta alegria queria assistir, Mas um compromisso anterior veio ter o capricho de cair nessa mesma data. Vigo terá que me saber perdoar e esperar a dezembro. Abraços a todos e todas e desejo uma belíssima jornada, enviarei um poema falado para vós "Tempo de se render não".

    ResponderEliminar
  2. Realmente é unha mágoa que non poidas estar connosco! Unha fonda aperta!

    ResponderEliminar